کلش ها

ساخت وبلاگ

در اخبار ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ 26 بازدید

Clash-Royale

بالاخره سوپرسل بازی جدیدش را که Clash Royale نام دارد برای پلتفرم اندروید، امروز منتشر کرد.

Clash Royale – کلش رویال بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژیک از سوپرسل خالق بازی های محبوب Clash Of Clans و Boom Beach است که ابتدا برای IOS در چند کشور جهان قرار داده شده بود و همین امروز شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم. این بازی نیز همانند بازی کلش آف کلنز طراحی شده است و در ان شما با کاربران آنلاین سراسر جهان به رقابت می پردازید! مثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA، در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آن هاست! همزمان با این کار هم باید از قلمرو پادشاهی خودتان با اتکای به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که در اختیار دارید محافظت کنید!

 

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Clash Royale اندروید:

  • مبارزه با بازیکنان آنلاین سراسر جهان
  • جمع آوری غنائم برای افزایش سطح خود
  • جمع آوری کارت های قدرتمند و مختلف
  • نابود کردن برج برای بدست اوردن تاج و تخت
  • ساخت امپراطوری قدرتمند خود با ابزارهای مختلف
  • گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای عالی

دانلود برای اندروید

- - , .

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 272 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 18:05

zapquake-strategy

استراتژی ترکیبی ZapQuake

استفاده ترکیبی از طلسم صاعقه(Zap) lightning+ طلسم زلزله(Quake) earthquake یا همان ZapQuake را که در این مطلب بیان می کنیم که استراتژی جدیدی نیست، اما بیشتر بازیکنان چیزی درباره آن نشنیده اند. اما اگر بتوان از این ترکیب در تاون هال ۸ استفاده کرد، بسیار خوب و کارآمد خواهد بود.

استراتژی ZapQuake چیست؟ چگونه کار می کند؟

این استراتژی بسیار ساده است. هدف از آن نابود کردن ایردیفنس دشمن برای حمله با نیروهای هوایی است، بنابراین شما می توانید به راحتی با ترکیب دراگون حریف را سه ستاره کنید.

روش اصلی این استراتژی این است که با انداختن ۲ اسپل صاعقه و ۱ اسپل زلزله بین ایردیفنس ها است (ایردیفنس ها باید کنار هم باشند) به این صورت که ۲ اسپل صاعقه، سلامتی ایردیفنس ها را تا درصد مناسبی کاهش می دهد و بعد از آن اسپل زلزله کارِ آنها را تمام می کند.

برخی نکات در مورد استفاده بهتر از استراتژی ZapQuake :

با توجه به الگوی برخورد صاعقه ها به زمین، اگر ایردیفنس های حریف در کنار یکدیگر قرار دارند و یا در یک خط قرار دارند که فاصله بین آنها از ۲ یا ۳ کاشی بیشتر نیست، می توانیم از این استراتژی ترکیبی استفاده کنیم.

بهتر است از طلسم رعد و برق با سطح ۵ استفاده شود.

بهتر است چند بار توسط برنامه ایکس مود، این حمله را شبیه سازی و اجرا کنید و بعد در کلن وار خود حمله واقعی را انجام دهید.

در جدول زیر سطوح مورد نیاز اسپل ها را برای نابودی هر سطح از ایردیفنس را مشاهده می کنید:

ایر دیفنسسلامتیاسپل زلزله
سطح ۱سطح ۲سطح ۳سطح ۴
سطح ۱۸۰۰Zap Lvl. 3Zap Lvl. 3Zap Lvl. 3Zap Lvl. 3
سطح ۲۸۵۰Zap Lvl. 4Zap Lvl. 3Zap Lvl. 3Zap Lvl. 3
سطح ۳۹۰۰Zap Lvl. 4Zap Lvl. 4Zap Lvl. 3Zap Lvl. 3
سطح ۴۹۵۰Zap Lvl. 5Zap Lvl. 5Zap Lvl. 4Zap Lvl. 3
سطح ۵۱۰۰۰Zap Lvl. 5Zap Lvl. 5Zap Lvl. 5Zap Lvl. 4
سطح ۶۱۰۵۰Zap Lvl. 5Zap Lvl. 5Zap Lvl. 5Zap Lvl. 5
سطح ۷۱۱۱۰Zap Lvl. 6Zap Lvl. 6Zap Lvl. 5Zap Lvl. 5
سطح ۸۱۱۷۰Zap Lvl. 6Zap Lvl. 6Zap Lvl. 6Zap Lvl. 5

برای مثال: (Zap همان اسپل صاعقه است)

برای زدن ایردیفنس لول ۷ به دو اسپل صاعقه لول ۵ و یک اسپل زلزله لول ۳ احتیاج دارید. (خانه سبز)

برای زدن ایردیفنس لول ۸ به دو اسپل صاعقه لول ۶ و یک اسپل زلزله لول ۱ احتیاج دارید. (خانه آبی)

در تصویر زیر نمونه بیس هایی را می بینید که به راحتی می توان با ZapQuake دو تا از ایردیفنس ها را نابود کرد. به نحوه استقرار ایردیفنس ها توجه کنید :

در ویدئوی زیر چگونگی استفاده از ZapQuake را مشاهده می کنید :

- - , .

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 231 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 0:19

7-golems-attack-strategy

استراتژی حمله با ترکیب ۷ گالم

یکی از تضمینی ترین روش های حمله به تاون ۱۰ و گرفتن حداقل ۲ ستاره، استفاده از ترکیب ۷ گالم است. استفاده از این ترکیب بسیار لذت بخش می باشد.

نیرو های مورد نیاز:

 همانطور که از اسم ستراتژی پیداست شما باید برای حمله ۷ گالم داشته باشید. برای حمله و رسیدن گالم ها به مرکز بیس از اسپل جامپ استفاده کنید.

(۷xgolem) (15xwizard)

کلن کستل: golemwizardArcher

(۴xjump spell) (1xrage spell) (1xpoison spell)

از آنجا که زمان کلید موفقیت در این استراتژی است پیشنهاد می شود ا گالم سطح ۵، طلسم جامپ سطح ۲ و کینگ و کویین بالای ۱۵ استفاده شود.

بیس های مناسب برای این استراتژی:

برای این ترکیب چیدمان های مربعی و تقریبا متقارن با خصوصیات زیر مناسب است. در زیر به عنوان نمونه ۴ عدد بیس را مشاهده می کنید که بیس های مناسبی برای اتک زدن با استراتژی ۷ گالم است.

خصوصیات بیس ها:

نقشه های سه لایه

نقشه های دو لایه بددون حلقه دفاعیِ قوی

نقشه های دو لایه با بخش های میانیِ کوچک

(برای نمایش کامل تصاویر، روی آنها کلیک کنید)

          14554339097-golem-ideal-base-to-attack-4.jpg14554339197-golem-ideal-base-to-attack-3.jpg14554339267-golem-ideal-base-to-attack-2.jpg14554339327-golem-ideal-base-to-attack-1.jpg

مرحله اول:

ابتدا مکان هایی که میخواهید اسپل جامپ را بندازید شناسایی کنید. توجه کنید که اسپل جامپ باید مسیر را برای گالم ها باز کنید پس آنرا در جای درست بیندازید. از ۳ جهت به بیس حمله می کنیم. اسپل ها را رها کنید

مرحله دوم:

رها کردن دو عدد گالم در هر قسمت، برای مثال چپ، راست و وسط. کمی منتظر بمانید تا گالم ها پیشروی کنند، سپس

مرحله سوم:

در هر طرف پشتِ گالم ها ۵ ویزارد رها کنید امّا نه بلافاصله. کمی صبر کنید تا گالم ها جلو تر بروند تا ویزارد ها دقیقا پشت آنها حرکت کنند و نقشه را دور نزنند. حالا نوبت کلن کستل است. کلن کستلِ خودتون رو جایی رها کنید که اتش حریف بیشتر است یعنی این که نیرو ها و ساختمان های دفاعی دشمن به سربازان شما که در اون منطقه هستند بیشتر آسیب می رسانند.

مرحله چهارم:

کینگ و کویین را جایی رها کنید تا مستقیما به مرکز بروند (راه برایشان باز باشد)

اسپل پرشِ آخری را برای رسیدن سریعتر کینگ و کویین (یا ویزاردها و گالم های باقیمانده) به مرکز استفاده کنید.

رها سازی اسپل خشم در زمان مناسب برای کمک به هیرو ها

اساسا استراتژی ۷ گالم بیشتر روی پیروزی به ۲ ستاره تمرکز دارد، به شدت توصیه می شود که اگر در میانه های تاون هال ۱۰ هستید از این استراتژی استفاده کنید.

ویدئو:

- - , .

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 249 تاريخ : يکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت: 14:38

در اخبار ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ 50 بازدید

MusketeerCard

سرباز جدید برای آپدیت بعدی تایید شد!

حدود ۲ ماه پیش تصویری در سایت اصلی سوپرسل منتشر شد که در آن دارک باراکسی با ظاهری جدید دیده می شد. این تصویر که به اشتباه منتشر شده بود، پس از چند دقیقه از روی سایت برداشته شد. احتمال داده می شد که هفتمین سرباز دارک باراکس در آپدیت گذشته (ژانویه ۲۰۱۶) معرفی شود که اینگونه نشد.

Dark-Barracks-Level-7

Dark-Barracks-Level-7-2

با انتشار بازی جدیدِ Clash Royale در برخی کشور ها (فعلا برای iOS منتشر شده)، به احتمال خیلی زیاد سرباز جدید از داخل این بازی انتخاب خواهد شد. تا چند روز پیش همه فکر می کردند که سرباز جدید همان Musketeer در بازی کلش رویال خواهد بود، ولی یکی از پرسنل سوپرسل به نام Anoushka که مسئول اطلاع رسانی آپدیت ها است، به این شایعات پایان داد ولی آمدن سرباز جدید را تایید کرد.

Anoushka-new-troop

پاسخ Anoushka : بله، ما در حال کار روی یک سرباز جدید هستیم. اما هنوز آماده نیست ولی بسیار فوق العاده است. مشتاقانه منتظر هستیم تا آن را به شما نشان دهیم. اگر چه این امر چند هفته دیگر خواهد بود. فرض ما این است که آنرا برای آپدیت بعدی آماده کنیم

با توجه به زمانبندی منظم ارائه آپدیت ها، ورژن بعدی باید حدودا هفته دوم یا سوم اسفند ماه ارائه شود، ولی بدلیل اینکه آپدیت قبلی اوایل بهمن ماه منتشر شده است به احتمال زیاد ورژن بعدی اوایل فروردین ۹۵ عرضه خواهد شد. باید منتظر بمانیم تا اخبار جدیدی در این رابطه منتشر شود.

- - , .

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 255 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 19:25

clash-of-clans-multi-versus-single-target-infeo-tower

مقابله با اینفرنوتاور و شکست دادن آن

   اینفورتاور تنها ساختمان دفاعی است که مخصوص لیگ های بالاتر می باشد و مقابله با آن نیاز به مهارت دارد. اگر شما به تاون هال ۸ رسیده اید پس اغلب در حملات خود با اینفرنو مواجه خواهید شد. این مطلب به شما برای این مقابله کمک می کند. چرا اینفرنو اینقدر قدرتمند است؟

   ۱) تمامی اثرات هیلینگ را خنثی می کنند.

   ۲) در حالت تک هدف بسیار وحشتناک خواهد بود مخصوصا در برابر هیروها، گالم و پکا

   ۳) در حالت چند هدف براحتی گروهی از سربازان را مورد هدف قرار داده و نابود می کند.

   ۴) نمی توان در حملات آن را نادیده گرفت زیرا حتما با یکی از آنها روبرو خواهید شد.

Clash-of-Clans-Healing-Spell-Infeo-Tower

شکست دادن اینفرنوتاور:

      در ابتدا باید بدانید که اینفرنو همیشه یک سلاح خطرناک و خطر بزرگ نیست. مثلا زمانی که با ترکیب هوگ رایدر حمله می کنید و اینفرنوی دشمن روی حالت تک هدف باشد یا زمانی که با گالم حمله می کنید و اینفرنو روی حالت چند هدف است. پس شما با دیدن حالت اینفرنو حواهید فهمید تا چه مقدار برای شما خطرناک خواهد بود.

با این حال صرف اینکه اینفرنو روی حالت تک هدف و یا چند هدف باشد برای شما خوب نخواهد بود. مثلا درست است که حالت چند هدف روی گالم یا هیرو ها زیاد موثر نخواهد بود ولی برای ویزارد ها یا بالون ها خطرناک می شاد همچنین هیرو یا گالم این توانایی را ندارند تا به مرکز بیس حرکت کنند و بطور کمل آن را نابود کنند. بنابراین به یک استراتژی و برنامه ای نیاز داریم تا اینفرنو را با کمترین تلفات شکست دهیم.

طبق یک آموزش گفته شده است که می توان اینفروی تک هدف را با گروهی از سربازان مثل ویزارد و اینفرنوی چند هدف را با گالم یا پکا نابود کرد. این تئوری بسیار خوبی است ولی در عمل امکان پذیر نیست. در ۹۹ درصد از مواقعی که شما با اینفرنو روبرو می شوید، اینفرنو در مرکزی ترین مکان بیس قرار دارد که رسیدن به آن در حالت عادی محال است.

تنها راه باقیمانده کمک گرفتم از طلسم ها می باشد. اولین طلسمی که برای مقابله با اینفرنو به ذهن می رسد طلسم فریز است ولی واقعیت این است که این طلسم برای همه در دسترس نیست (فقط در تاون هال ۱۰ باز است). پس باید به ترکیبی از طلسم ها برای زمانی که فریز نداریم بپردازیم.

Perfect-freeze-spell

مقابله با اینفرنو به وسیله طلسم فریز:

   کارآمدترین عامل برای مقابله با اینفرنو طلسم فریز می باشد. اما باید در مورد زمان رها کردن آن مراقب باشید زیرا این طلسم فقط برای چند ثانیه اینفرنو را متوقف می کند و شما باید بسیار باهوش عمل کنید. فرض می شود ۱ یا ۲ عدد طلسم فریز دارید (بیشترین از این تعداد برای یک حمله معقول نیست). زمان استفاده از طلسم فریز خیلی خیلی مهم است و نتیجه نبرد را مشخص می کند. در زیر ۲ قانون کلی برای زمانبندی استفاده از طلسم فریز آمده است:

   ۱) در حالت چند هدف، دقیقا زمانی که اینفرنو شروع به حمله و نابودی سربازان شما می کند، فریز را رها کنید. نه زودتر و نه دیرتر.

   ۲) در حالت تک هدف، شما کمی آزادتر خواهید بود. اینفرنوتاور همیشه اولین سربازی را که وارد محدوده اش شود را مورد هدف قرار می دهد و این یک نکنه ناکتیکی می باشد. زمانی که اینفرنو شروع به هدف قرار دادن پکا، گالم یا هیرو ها شد، ۲-۳ ثانیه مکس کنید (در حالت تک هدف چند ثانیه طول می کشد تا اینفرنو به قدرت کامل برسد) و طلسم فریز را رها کنید. دقت کنید به جز این نیروهایی که گفته شد، برای نیروهای دیگر از این طلسم استفاده نکنید. مثلا زمانی که اینفرنوی تک هدف یک ویزارد را مورد هدف قرار می دهد از فریز استفاده نکنید زیرا اینفرنو تا قدرت بگیرد، آن سرباز نابود شده است و همچنین اینفرنو را برای چند ثانیه مشغول خود کرده و سربازان دیگه به کار خود ادامه می دهند. همچنین از طلسم های خشم یا سرعت برای هدایت سریع نیروها به مرکز باید استفاده کنید.

مقابله با اینفرنو بدون طلسم فریز:

   در ابتدا باید بگویم ممکن است روش هایی قطعی برای مقابله با  اینفرنو بدون فریز وجود ندارد و شما در نهایت به طلسم فریز نیاز خواهید داشت. تنها راهی که شما در تاون هال ۹ یا پایین تر دارید این است که فقط یک اینفرنو در بیس موردنظر باشد و قابل دسترس باشد.

اگر شما بخواهید به وسیله طلسم صاعقه آنرا نابود کنید باید هر ۴ تا طلسم را صرف اینکار کنید و طلسم هایی دیگر برای حمله نخواهید داشت. طبیعتا این روش جالب نیست.

clash-of-clans-hog-riders-getting-destroyed-by-multi-target-infeo

اگر شما با ۱عدد اینفرنوی لول ۱ که روی حالت تک هدف هم باشد روبرو باشد می توانید شانس خود را به وسیله گروهی از هوگ ها امتحان کنید. البته نتیجه کار بستگی به سطح بقیه ساختمان های دفاعی و عملکرد شما در استفاده از طلسم صاعقه و خشم (سرعت) نیز دارد.

- - , .

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 250 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 5:47

robot

ربات هوشمند کلش (کاملا رایگان)

تا حالا شده که بخواهید لوت بزنید اما درس و مشغله مانع شما شده باشه :-) . تا حالا شده که بخواهید یه ساختمان یا دیوار ها رو آپگرید کنید اما نتونید منابعش رو تامین کنید و احساس کنید که دارید از بقیه دوستان و رقبا عقب میفتید. دیگر نگران نباشید.

امروز ما یک روبات رو برای شما قرار داده ایم که کاملا رایگان و دارای امکانات کامل می باشد.

** توجه کنید که دقیقا همین ربات های رایگان در سایت های همسایه با قیمت های نسبتا بالایی در حال فروش است **

پیش نیاز های استفاده از این ربات:

برای اجرای این ربات به BlueStacks نیاز دارید. این برنامه رو می تونید یا از سایت خودش دانلود کنید (دردسر داره) یا از سایت های معتبر ایرانی. (نسخه روت شده را هم می تونید از همین لینک زیر دانلود کنید)

دانلود BlueStacks 2.0.8.5638+Root

برای اجرای کامل ربات و بلواستکس به نرم افزار های زیر هم نیاز دارید (لینک های زیر):

Microsoft .NET Framework 4.6.0 

Microsoft Visual C++ 2015

پیشنهاد میشه که از ویندوز ۷ ، ۸ و یا ۸.۱ استفاده کنید (روی ویندوز ۱۰ هم مشکلی نداره ولی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی روی سخت افزار های مختلف توصیه ی ما همان ویندوز ۷ هست )

robot1

همینطور که میبینید این یک ربات کامل هست و آپشن های زیادی مانند : انتخاب نوع سرباز ها ، نوع اتک ، اتک انتخابی ( تنظیمات جست و جو ) و .. داره و کار با اون ها هم خیلی ساده هست .

بعد از باز کردن ربات و بلو استکس، به صورت خودکار سایز بلواستکس کوچک میشود ولی اگه نشد، نرم افزار BlueSize رو نصب کرده و اندازه نرم افزار بلواستکس رو تغییر بدید تا توسط ربات پشتیبانی بشه .

robot2

دانلود BlueSize

روی BlueSize راست کلیک نموده و گزینه Run As Administrator رو انتخاب کنید. سپس از نرم افزاری که باز شده گزینه ی دوم (۸۶۰×۷۲۰) رو انتخاب کنید ، Set & Exit رو بزنید . بعد از اینکار بلواستکس اگر باز باشد ، بسته خواهد شد و با سایز تنظیم شده باز خواهد شده.

کار با ربات:

برای کار با ربات ابتدا آنرا باز کرده و Start Bot رو بزنید. بعد از این بلواستکس بصورت خودکار راه اندازی می شود و کلش را باز خواهد کرد. (می تونید برای سرعت در کار، قبلش بلو استکس و کلش را باز کنید بعد start بزنید)

ابتدایی ترین چیز برای کار با ربات، نشان دادن مکان قرار گیری تاون هال ، کمپ سربازان، سرباز خانه ها و کلن کستل به اون هست. ربات برای ساخت سرباز ها و بدست آوردن حداکثر ظرفیتی که هر ساختمان دارد، به داشتن اطلاعات در مورد ساختمان های شما نیاز دارد.

ربات به صورت خودکار از شما می خواهد که مکان آنها را مشخص کنید. برای نشان دادن مکان هر ساختمان یک پیام (پنجره آبی رنگ) ظاهر می شود، گزینه Ok رو در روبات بزنید و سپس موس را روی ساختمانی که سوال کرده ببرید و دو بار روی آن ساختمان کلیک کنید تا ربات آنرا شناسایی کند. توجه داشته باشید تا زمانی که ربات ساختمانی را شناسایی نکرده است، موس را از روی آن نگه دارید. (اگر روبات ابنکار را نکرد، به صورت دستی به تب Misc بروید و در قسمت پایین یکی یکی ساختمان ها را به آن معرفی کنید)

پس از اینکه ساختمان ها شناسایی شدند، مجموع ظرفیت کمپ ها را سوال می کند. آنرا وارد کنید (مثلا ۲۲۰). شما باید صبر کنید تا ربات سرباز هایی که دستور ساختشان را داده اید بسازد. می بینید که با چه سرعتی سربازان مورد نظر را درون باراکس ها وارد می کند. پس از آن منتظر می مان تا تعداد سربازان به تعداد موردنظر برسند و سپس وارد حمله می شد.

برای تنظیم کردن ترکیب سربازان در ربات به قسمت Troops بروید. قسمت Army Composition را روی Custom Army بزارید. سپس تعداد سربازان را به ربات بدهید. (می توانید در همان قسمت Army Composition ترکیب های آماده را انتخاب کنید)

برای تنظیم سرچ ربات به قسمت Search بروید:

قسمت Search Mode : در این قسمت سه گزینه وجود دارد :

Dead Bases : زمین های مُرده (غیرفعال)

Live Bases : زمین های زنده (فعال)

Both Deadbases and Livebases : هر دو

شما میتوانید طبق خواسته ی خودتان یک گزینه را انتخاب کنید.

برای تنظیم کردن میزان حداقل اکسیر و گلدِ بیسی که میخواهید ربات به آن حمله کند، از همین قسمت اقدام نمایید.

بقیه تنظیمات روبات هم در بهترین حالت می باشد. ولی با این حال به تدریج همه آنها را توضیح خواهم داد.

لینک دانلود ربات :

MyBot-5.1.3

- - , .

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 262 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 5:47

killing-defending-lava-hound-1

نابود کردن لاوا هوند در حمله

لاواهوند معمولا در وار ها به عنوان نیروی دفاعی در کلن کستل استفاده می شود. لاوا قدرت بالایی ندارد ولی به دلیل داشتن میزان hp زیاد، براحتی می تواند برای شما مشکل ایجاد کند.

چه کاری باید کرد زمانی که یک لاوا در کلن کستل وجود دارد؟

معمولا شما با یک لاوا در یک اتک معمولی مواجه نمی شوید و این بیشتر در کلن وار ها رخ میدهد. بیشتر بازیکنان به لاوا زیاد توجه نمی کنند و با این فکر که لاوا قدرت پایینی دارد آنرا به حال خود رها می کنند. این اشتباه است! لاوا می تواند اتک شما را خراب کند:

۱- لاواهوند سرعت اتک شما را کند خواهد کرد چون نیرو های شما روی از بین بردن آن تمرکز خواهند کرد.

۲- لاواپاپ ها نیرو های شما را از بین خواهند برد بخصوص ویزارد را.

عدم توجه به یک لاواهوندِ دفاعی بدترین کار ممکن است به ویژه در صورتی که با ترکیبی مانند ویزارد، هوگ یا بالون حمله کنید.

defending-lava-hound-fail

مشکلاتِ نابود کردنِ یک لاواهوند دفاعی:

کشتن یک لاوا با نیرو هایی همچون دراگون می تواند برای شما گران تمام شود در حالی که می توانید با از دست دادن چند ویزارد یا نیرو های دیگر آن را بکشید. اگر چند ویزارد رها کنید آنها در چند ثانیه لاواهوند را از بین ببرند امّا پس از آن لاوا پاپ ها ویزارد های شما را از بین خواهند برد:

killing-defending-lava-hound

چگونه یک لاوا هاند دفاعی را به بهترین شکل از بین ببریم:

لاواهوند را بیرون برانید:

من به شما گفتم که لاوا پاپ ها به آسانی می توانند ویزارد های شما را از بین ببرند، آنها در واطراف پخش می شوند و از بین بردن آنها کار سختی است. شما باید آنها را در یکجا مترمکز کنید پس قبل از نابود کردنِ لاواهوند، آن را به سمت گوشه ی مپ بکشانید:

luring-lava-hound

نیرو های خود را دقیقاً زیر لاواهاند رها کنید. لاوا ضربه ی انفجاری ندارد پس نیاز نیست نیروهایتان را دور تا دور آن رها کنید.

لاواهوند را نابود کنید:

نیرو های شما حالا لاواهاند را در عرض چند ثانیه خواهند کشت. با دقت به میزان سلامتی لاوا نگاه کنید. زمانی که حدود ۲۰ دزصد از سلامتیِ لاوا باقی مانده است، اسپل سمّی (Poison) خود را روی آن رها کنید!

lava-hound-kill

از آنحا که شما نیرو ها را در گوشه مپ رها کرده اید، لاوا پاپ ها در همان مکان و نزدیک همدیگر جمع خواهند شد و وجود اسپل سمّی هم کمک زیادی به از بین بردن سریع لاوا پاپ ها خواهد کرد. شما میت وانید از آرچر یا ویزارد و یا هرچیز دیگری که متناسب با ترکیب و استراتژی حمله شماست برای از بین بردن آنها استفاده کنید.

نکته مهم : نیرو های اصلی را نیز در همان اطراف رها کنید تا بتوانند به آنها ملحق شوند. نیازی نیست منتظر بمانید تا بعد از کشته شدن تمامی لاوا پاپ ها نیرو های اصلی را رها کنید.

نادیده گرفتن لاواهوند:

در ابتدای مطلب به شما گفتم که نادیده گرفتن لاواهوند یک اشتباه محض است؟ در مواقعی که شما از گالم های زیادی استفاده می کنید مهمّ نیست که لاوا هاند را قبل از اتک بکشید. آنها ضربه های لاوا را تحمل خواهند کرد، امّا باید مطمئن شوید که حتما یک اسپل سمّی (Poison) را روی لاوا پاپ ها خواهید انداخت. در غیر این صورت آنها سرعت حمله شما را کند خواهند کرد.

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar

- - , .

کلش ها...
ما را در سایت کلش ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clashs بازدید : 245 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 5:47